Noun Studio
CVR-nr. 43616390
Galoche Alle 9, 1 sal
4600 Køge
+45 20949821
Betaling
Vi accepterer følgende betalingsmetoder: Visa, Visa Dankort, Mobilepay, bankoverførsel og ANYDAY delbetaling.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.
Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Vi accepterer følgende internationale betalingskort: Visa, Visa Dankort, Visa Electron samt Mastercard. Pengene er som standard reserveret i 30 dage, hvorefter reservationen automatisk ophæves.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
ANYDAY
Med ANYDAY kan du rentefrit dele din betaling op i enten 4, 6, 8 eller 10 delbetalinger. Købet er både rente og gebyrfrit ved 4 afdrag. Ved 6, 8 eller 10 afdrag, kommer der et engangsgebyr ved oprettelse, dog stadig rentefrit. Du betaler 1. rate med det samme, når købes gennemføres her på webshoppen. De resterende rater vil automatisk blive trukket på dit betalingskort hver måned. Anyday er gratis for dig, så længe du overholder betalingsfristen. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling igennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper
Fragt
Vi sender altid jeres pakker forsikret med GLS. Ordren kan også afhentes gratis i vores showroom i Køge efter aftale.
Leveringstiden er 2-4 hverdage.
Fragten er altid inkluderet i prisen.
Ved alle ordrer bliver der sendt tilhørende track-and-trace nummer til den e-mailadresse, som blev opgivet ved bestilling.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.noun.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal kontakte os pr. mail: lth@noun.dk, for at returnere en vare.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og bære ansvaret for pakken indtil den er leveret på nedenstående adresse.
Varen sendes til:
Noun Studio
Galoche alle 9, 1 sal
4600 Køge
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få købsfragtomkostningerne tilbage.
Alle produkter bedes returneres ubrugt med tag, og hvis de solgtes med deres originale kasser, dust bags og/eller ægthedscertifikat, bedes de ligeledes returneres.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Noun Studio
Galoche alle 9, 1 sal
4600 Køge
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Imidlertid kræver alle klager bevis for køb (kvittering for det pågældende produkt).
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du lth@noun.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
via Klageportalen for Nævnenes Hus
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr